Toimitusehdot
Snack2You Finland Oy (verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Snack2You Finland Oy
Y-tunnus: 2064025-9
PL 141, 15101 Lahti
ari.huovila@snack2you.fi
+358 45 110 5255
Tilaaminen
Lisää tilattavat tuotteet ostoskoriin verkkokaupassa. Teet tilauksen maksamalla ostoskorin tuotteet verkkokaupan kassalla. Hyväksyt toimitusehdot, tuotteiden hinnat ja toimituskulut tilauksen yhteydessä. Saat sähköpostiin tilausvahvistuksen, jossa näet tilatut tuotteet sekä hinnan.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Verifone BlueCommerce. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Voit maksaa tilauksesi pankkikortilla, pankkien verkkomaksuilla sekä laskulla ja osamaksulla.
Toimitus
Tilauksia käsitellään arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika Suomessa on normaalisti 1-5 arkipäivää. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.
Toimitustapa, -kulut ja myyntialue
Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. Toimituskulut 7,90€. Suuremmat tilaukset 12,90€. Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle.
Tuotepalautus, reklamaatiot
Halutessasi palauttaa tuotteita, ota ensin yhteyttä ari.huovila@snack2you.fi ja kysy palautusohjeita. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta. Reklamaatiotilanteissa ota yhteyttä ari.huovila@snack2you.fi. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa
Rikkoutuneet lähetykset
Ota yhteyttä ari.huovila@snack2you.fi, jos tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana. Lähetystä noudettaessa tarkista paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme tuotteen korjauksesta/uuden tuotteen toimituksesta.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta ari.huovila@snack2you.fi